BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 23, 2010

diary hari ni??

huhu...da lme da x update blog nih...ermm...hari nih rse best sgt...tp smalam pown best gak...nk tau psal pe??
hehehe....sbb smalam,  bgn mlm...sronok sgt...rse pertolongan Allah tuh memg dekat dgn hmba2Nya,
kalau kte mencari Allah...subhanallah...bsar kn kasih syg Allah?
entahlah...rse malu dgn Allah...kte makhluk yg xtentu msuk syurga nih masih malas2 nk wat solat mlm dan minta ampun padaNya...tapi Allah x pernah kedekot dalam rahmat dan rezekiNya pada seluruh umat manusia...
ermmm...smbung blik cter arini....sbnarnye bru je blik dari usrah...best sgt...masa mula2 join usrah, rse dapat sesuatu yg dah lme hilang...dan waktu tuh, bru tersedar, sejak msuk kmpus nih, life dah berubah, aku makin jauh dengan Allah...dana masa tuh, result aku memg down sgt2...trok...smpai rasa nk keluar...sebab tkot x bleyh bwak masa akan datang nih....tapi...syukujr alhamdulillah, waktu tu juga, Allah berikan rahmat dan pertolonganNya..aku mula kenal usrah dan kini, usrah dah jadi macam DRUG kat aku....
TOLONG!!!huhuhu...wlopon sekali jewk seminggu, tapi aku tetap nk join bnda2 mcm nih...
kadang2, ade rasa rendah diri gak...bkn pe, sbb ak busy dgn usrah,,,n result aku pun x gempak cm kwn2 len...aku bkn x usaha, bkn juga hanya berserah pada takdir dan hukum Allah...tapi, mungkin rezeki x menyebelahi aku....entahlah...apa yg aku harap, aku dapat jadi mnusia bersyukur dan tidak ingkar pada nikmatNya....
ermmm...lpas blik usrah dpt join webcam...sembg ngan mimi...hehehe...best sgt10x!!
hehehe...segan pun ad...blik bersepah...adeyhh...malu2...hehehe...walau ape pun, alhamdulillah...aku rse nikmat yg Allah berikn pada aku sepnjang hari dan selama nih memg terlalu bnyk...dan aku x rasa amalan yg aku buat , walaupun dah kmpul semuanya,  aku pasti, x kn setimpal dengan apa yg Allah dah berikn,,,hanya dgn rahmat dan kasih sayang Allah lah kita boleh menuntut syurga....
ok2 da mlm da..sok ad clas...huhuhu...before tuh nk upload gmbo jap...hahaha
ade 2 kek...nih yg coklat tuh mggu lpas punye...yg puteh tuh td bru mamam..hhehe...ni la ahli2 usrah saye..hehehe...sume geng2 niang rapik...nkal2...hahaha...tmbah2 kwn ngan akak2 snior...memg poyo la...hahaha







No comments: